10 mars 2011

Tjihooo

Nu börjar jag vara back on track. Igår när jag och V kom hem blev jag så yr och svimfärdig att jag var tvungen att lägga mig ner i soffan, sen låg jag kvar där resten av kvällen och natten med feber och tryck i huvudet. Jag orkade pallra mig upp och ta en varm dusch när killarna åkte iväg på affärn.

Nu är jag bara förkyld, det kan jag leva med. Ska plocka ihop lite här hemma sen åka och plocka upp Jordan på sjukhuset innan vi hämtar Viggo på förskolan. Len och Nino ska på undersökning så Jordan får hänga med oss. Oj vad jag har dåligt samvete över att inte hinna umgås mer med min favorit Jordan, när han var mindre satt vi nästan ihop och nu är det så länge mellan gångerna. Jag är så stolt över dig och glad i att du finns!



"Mi skotta Snöö mamma"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)