9 mars 2011

STOP THINKING

Godmorgon!

... Eller god och god. Jag har knappt sovit någonting inatt. Skumt tryck i huvudet och alldeles för mycket tankar. Ibland önskar jag att jag bara kunde stänga av, sluta tänka och bara vara. Det skulle vara så skönt, det är säkert därför mitt huvud säger ifrån. Det klarar inte av mer nu, det måste vila.

Idag ska vi arbeta med vårt grupparbete. Jag är besviken på mig själv att jag inte hunnit ta fram mer material, men jag har bara inte hunnit. Någonting som dock gör mig glad är att jag ska få lunch dejta med min Len! Jag har nog lite abstinens nu tror jag, synd att man bara har 1 timmes lunch :(



Sötskrutten igår när vi var ute och promenerade. Han SKA ha hjälmen på trots att vi bara går;) ni kan även skymta djungelmössan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)